Home » Podręcznik trenera by Sławomir Jarmuż
Podręcznik trenera Sławomir Jarmuż

Podręcznik trenera

Sławomir Jarmuż

Published
ISBN :
Hardcover
299 pages
Enter the sum

 About the Book 

Sławomir Jarmuż i Tomasz Witkowski napisali podręcznik, który uczy, jak uczyć innych. Powodowani motywacją prospołeczną postanowili podzielić się posiadaną wiedzą ekspercką, co znajduje swoje potwierdzenie na wszystkich stronach opiniowanej pracy.MoreSławomir Jarmuż i Tomasz Witkowski napisali podręcznik, który uczy, jak uczyć innych. Powodowani motywacją prospołeczną postanowili podzielić się posiadaną wiedzą ekspercką, co znajduje swoje potwierdzenie na wszystkich stronach opiniowanej pracy. (...)Uważam, że książka w sposób istotny wypełnia lukę w polskim piśmiennictwie w zakresie pomocy do szkolenia trenerów. Wśród jej odbiorców widziałabym osoby zajmujące się szkoleniem innych, jak również osoby planujące podjęcie tego typu działalności. Jestem przekonana, że lektura, a właściwie należy napisać praca z książką, skutecznie podniesie jakość ich pracy, a jak sądzę, także i życia.Z recenzji prof. Marii StrykowskiejZe zdziwieniem czytałem Podręcznik trenera. Takich książek przecież zwyczajowo się nie pisze. Niepisana, a obowiązująca wielu autorów instrukcja mówi przecież, iż wiedzą sprawdzoną praktycznie nie wolno się dzielić, bo ułatwia się wówczas zadanie konkurentom. Zasada ta widać dr Sławomira Jarmuża i dr Tomasza Witkowskiego nie obowiązuje. I chwała im za to.Z recenzji dr Stanisława ChełpyOto jedyny na świecie podręcznik dla trenera biznesowego praktykującego w Polsce, w okresie przemian przełomu XX i XXI wieku! Trenerzy zaawansowani zrobić mogą dzięki tej lekturze stop klatkę i zastanowić się nad strategią i wartościami swojej sztuki. Trenerzy mniej zaawansowani znajdą proste i praktyczne wskazówki jak efektywnie przeprowadzić każdą grupę szkoleniową przez proces twórczego i rzetelnego uczenia się. Polecam też tę unikalną książkę Dyrektorom HR, szefom działów szkoleń, wszystkim, którzy treningi zamawiają, wdrażają, oceniają.z recenzji Jacka Santorskiego, Instytut Psychologii Biznesu